حرف هاي خودم با خودم

حرف هاي خودم با خودم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 7555
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


در

از اين همه در

يكي حتما واقعي است

يكي از اين همه در

بايد باز شود

كاش كمكم مي كردي تا لباس نمايش را در آورم

كاش مرا از اين صحنه بيرون مي بردي

از اين دكور سهمگين با اين همه در

با اين همه يكي از اين درها بايد حقيقي باشد

يكي از اين همه در بايد من و تو را از اينجا بيرون ببرد

                                                                               فدريكو گارسيا لوركا
   

                      

                                            

                    




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فرنوش كاتوزيان تاريخ: جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چشماتو ببند و وا كن... چيزاي تازه مي بيني

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farnoushkatouzian.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com